Kakovost
Izjava politike kakovosti
Splošna bolnišnica »Dr. Franca Derganca« s svojo trajnostno in družbeno odgovorno naravnanostjo zagotavlja kakovostne storitve zdravstvene obravnave; v ospredju je osredotočenost na pacienta, ki je aktivno vključen v proces obravnave. Z vzpostavitvijo sistema izboljševanja kakovosti in varnosti se zdravstvena oskrba prebivalstva še krepi, postaja bolj kakovostna, varna in dostopna.
Z izvajanjem aktivnosti v skladu z veljavno regulativo, profesionalno skrbnostjo, zahtevami standarda ISO 9001 ter drugih mednarodnih akreditacijskih standardov za zdravstvene organizacije, politiko nenehnih izboljšav ter po meri zahtev uporabnikov storitev se vzdržuje zaupanje odjemalcev storitev, kakovostne in varne storitve ter varno delovno okolje za vse zaposlene.
Storitve se izvajajo profesionalno, nepristransko, etično in na podlagi naših vrednot, poslanstva in vizije. Tako se gradi kultura kakovosti in varnosti pri zaposlenih ter pri uporabnikih storitev.
Vrednote v bolnišnici temeljijo na:
- strokovnosti,
- profesionalnosti in etičnosti,
- zavezanosti uporabnikom,
- timskemu delu in prenosu informacij,
- pripadnosti bolnišnici,
- optimizaciji procesov.
Poslanstvo bolnišnice
Bolnišnica je usposobljena in izvaja storitve sekundarne zdravstvene dejavnosti za potrebe prebivalstva celotne Goriške regije in širše. Osnovno poslanstvo je zagotavljati in izvajati visokokakovostno raven zdravstvenih storitev, izboljšati zdravje in kakovost življenja uporabnikov storitev, vzgajati in usposabljati nove generacije strokovnjakov za ohranitev in razvoj zdravstvene dejavnosti na Goriškem ter s spodbujanjem raziskovalne dejavnosti prispevati k razvoju medicinske stroke.
Vizija bolnišnice
Želimo postati sodobna, visoko strokovna in poslovno uspešna bolnišnica, ki bo v slovenskem in čezmejnem prostoru prepoznavna po odličnosti, kakovosti in razvojni naravnanosti. Stremimo k vzpostavitvi visoke ravni zaupanja uporabnikov zdravstvenih storitev, prijaznih medsebojnih odnosov, dobrih poslovnih odnosov ter dobrih poslovnih rezultatov.
V Splošni bolnišnici "Dr. Franca Derganca" se dnevno zavedamo pomena kakovosti izvedenih procesov, saj so rezultat uspešnosti delovanja. Skladno s smernicami Ministrstva za zdravje o uvajanju kakovosti v slovenske bolnišnice smo vzpostavili dokumentiran sistem spremljanja kakovosti. Obvezni kazalniki kakovosti, ki jih spremljamo, so:
- število padcev s postelje na 1000 oskrbovanih dni odraslih pacientov
- število preležanin, nastalih v bolnišnici, na 1000 hospitaliziranih bolnikov
- čakalna doba za računalniško tomografijo
- čakanje na odpust: dnevi, ko bolniki, ki so končali zdravljenje v akutni bolnišnici, čakajo na odpust
- delež nenačrtovanega ponovnega sprejema v isto bolnišnico v 7 dneh po odpustu zaradi iste diagnoze ali zapletov, povezanih s to boleznijo
- kolonizacija z MRSA
Kazalniki kakovosti
Leto 2023
- za obdobje od 1.01.2023 do 31.03.2023
- za obdobje od 1.04.2023 do 30.6.2023
- za obdobje od 1.07.2023 do 30.09.2023
Leto 2022
- za obdobje od 1.01.2022 do 31.03.2022
- za obdobje od 1.04.2022 do 30.06.2022
- za obdobje od 1.07.2022 do 30.09.2022
- za obdobje od 1.10.2022 do 31.12.2022
Leto 2021
- za obdobje od 1.10.21 do 31.12.2021
- za obdobje od 1.7.2021 do 30.09.2021
- za obdobje od 1.4.2021 do 30.06.2021
- za obdobje od 1.1.2021 do 31.03.2021
Leto 2020
- za obdobje od 01.10.2020 do 31.12.2020
- za obdobje od 01.07.2020 do 30.09.2020
- za obdobje od 01.04.2020 do 30.06.2020
- za obdobje od 01.01.2020 do 01.03.2020
Leto 2019
- za obdobje od 01.10.2019 do 31.12.2019
- za obdobje od 01.07.2019 do 30.09.2019
- za obdobje od 01.04.2019 do 30.06.2019
- za obdobje od 01.01.2019 do 31.03.2019
Leto 2018
- za obdobje od 01.10.2018 do 31.12.2018
- za obdobje od 01.07.2018 do 30.09.2018
- za obdobje od 01.04.2018 do 30.06.2018
- za obdobje od 01.01.2018 do 31.03.2018
Leto 2017
- za obdobje od 01.10.2017 do 31.12.2017
- za obdobje od 01.07.2017 do 30.09.2017
- za obdobje od 01.04.2017 do 30.06.2017
- za obdobje od 01.01.2017 do 31.03.2017
Leto 2016
- za obdobje od 01.10.2016 do 31.12.2016
- za obdobje od 01.07.2016 do 30.09.2016
- za obdobje od 01.04.2016 do 30.06.2016
- za obdobje od 01.01.2016 do 31.03.2016
Leto 2015
- za obdobje od 01.10.2015 do 31.12.2015
- za obdobje od 01.07.2015 do 30.09.2015
- za obdobje od 01.04.2015 do 30.06.2015
- za obdobje od 01.01.2015 do 31.03.2015
Leto 2014
- za obdobje od 01.10.2014 do 31.12.2014
- za obdobje od 01.07.2014 do 30.09.2014
- za obdobje od 01.04.2014 do 30.06.2014
- za obdobje od 01.01.2014 do 31.03.2014
Leto 2013
- za obdobja od 01.10.2013 do 31.12.2013
- za obdobje od 01.07.2013 do 30.09.2013
- za obdobje od 01.04.2013 do 30.06.2013
- za obdobje od 01.01.2013 do 31.03.2013
Leto 2012
- za obdobje od 01.10.2012 do 31.12.2012
- za obdobje od 01.07.2012 do 30.09.2012
- za obdobje od 01.04.2012 do 30.06.2012
- za obdobje od 01.01.2012 do 31.03.2012
Leto 2011
- za obdobje od 01.10.2011 do 31.12.2011
- za obdobje od 01.07.2011 do 30.09.2011
- za obdobje od 01.04.2011 do 30.06.2011
- za obdobje od 01.01.2011 do 31.03.2011
Procesni kazalniki
Procesni kazalniki 2019:
Procesni kazalniki 2018:
- Procesni kazalniki 01.12.2018
- Procesni kazalniki 01.11.2018
- Procesni kazalniki 01.10.2018
- Procesni kazalniki 01.09.2018
- Procesni kazalniki 01.08.2018
- Procesni kazalniki 01.07.2018
- Procesni kazalniki 01.06.2018
- Procesni kazalniki 01.05.2018
- Procesni kazalniki 01.04.2018
- Procesni kazalniki 01.03.2018
- Procesni kazalniki 01.02.2018
Enkratni dodatni program
Kazalniki za spremljanje učinkovitosti izvedbe enkratnega dodatnega programa:
- Objava na dan 15.01.2018
- Objava na dan 15.12.2017
- Objava na dan 15.11.2017
- Objava na dan 16.10.2017
- Objava na dan 15.09.2017
- Objava na dan 15.08.2017
- Objava na dan 15.07.2017
- Objava na dan 15.06.2017
- Objava na dan 15.05.2017
- Objava na dan 15.04.2017
- Objava na dan 15.03.2017
Podatki o realizaciji EDP programa:
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - december 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - november 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - oktober 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - september 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - avgust 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - julij 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - junij 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - maj 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - april 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - marec 2018 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - november 2017 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - oktober 2017 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - avgust 2017 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - julij 2017 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - junij 2017 SBNG
- Tabela realizacije programa EDP in rednega programa za obdobje januar - maj 2017 SBNG
Začetki razvijanja kliničnih poti v Sloveniji segajo v leto 2002. Klinična pot opisuje običajni način zdravljenja za posamezne vrste bolezni. Uvedba kliničnih poti lahko zmanjša število napak pri zdravljenju, spodbuja večdisciplinarno skupinsko delo ter ponuja dobro osnovo za boljše obveščanje bolnikov in njihovih svojcev v obravnavi, ki jo lahko upravičeno pričakujejo.
Klinična pot obsega celotno obravnavo bolnika od vstopa v zdravstveni sistem, do izstopa iz njega, pod vodstvom celotnega večdisciplinarnega zdravstvenega tima.
Seznam kliničnih poti v SB Nova Gorica
Zap. št. |
Naslov |
Izdaja |
1. |
Oseba v neakutni bolnišnični obravnavi |
1 |
2. |
Transfuzija krvni in krvnih pripravkov |
1 |
3. |
Postopek pri operaciji karcinoma dojke po metodi biopsije varovalne bezgavke |
1 |
4. |
Obravnava umrlega |
1 |
5. |
Obravnava pacienta s sumom na krvavitev iz zgornjega prebavnega trakta |
1 |
6. |
Zdravljenje pljučnice v pediatrični službi |
1 |
7. |
Nadzor kolonizacije MRSA pri sprejemu pacienta na bolniški oddelek |
1 |
8. |
Odstranitev ali zmanjšanje nebnic, odstranitev žrelnice in vstavitev ušesnih cevk |
1 |
9. |
Obravnava pacienta z diseminiranim plazmocitomom |
1 |
10. |
Obravnava bolnika z ishemično možgansko kapjo |
1 |
11. |
Potek dela v ambulanti za antikoagulantno zdravljenje |
1 |
12. |
Obravnave starostnika z izoliranim zlomom proksimalnega dela stegnenice |
1 |
13. |
Priprava pacienta na operacijo arteriovenske fistule |
1 |
14. |
Obravnava pacienta z varikoznimi venami (PVV) na spodnjih okončinah |
1 |
15. |
Presejalna (screening) diagnostika raka dojk |
1 |
16. |
Mali operativni posegi na ginekološkem oddelku - enodnevna hospitalizacija |
1 |
V splošni bolnišnici “Dr. Franca Derganca” Nova Gorica si prizadevamo za nenehno izboljševanje kakovosti naših storitev. Zadovoljstvo pacientov je eden izmed kazalnikov stopnje kakovosti v zdravstveni organizaciji. Poznavanje in spremljanje zadovoljstva pa nam je v pomoč pri načrtovanju izboljšav delovnih procesov.
Merjenje zadovoljstva omogoča pacientom izraziti svoje mnenje, podati predloge za izboljšave ter tako vplivati na zdravstveno oskrbo.
S tem namenom v bolnišnici sistematično spremljamo zadovoljtvo pacientov z uporabo namenskih vprašalnikov, rezultate pa si lahko ogledate tukaj:
Priponke
- Izkušnja pacientov z obravnavo v bolnišnici prems 2021.pdf (678.99 KB)
- Izkušnja pacientov z obravnavo v specialistični ambulantni obravnavi prems 2021.pdf (641.69 KB)
- Izkušnja pacientov z obravnavo v specialistični ambulanti prems 2020.pdf (804 KB)
- Analiza rezultatov ankete s portala zVem 2020.pdf (373.3 KB)
- Analiza rezultatov ankete s portala zVem 2019.pdf (272.94 KB)
- Izkušnja pacientov z obravnavo v bolnisnici (PREMS 2019).pdf (1.03 MB)
- Izkusnja pacientov z obravnavo v specialisticni ambulanti prems 2019.pdf (534.83 KB)
- Poročilo o merjenju kakovosti poslovanja z uporabniki 2018.pdf (1.53 MB)