Skoči na vsebino
Gumb išči Zapri iskalnik
+386 (0)5 330 1000

273-39/2025 Dobava in vzdrževanje kuvertirnega sistema

Spoštovani,

vabimo vas k oddaji ponudbe za "Dobavo in vzdrževanje kuvertirnega sistema".

Rok za oddajo ponudbe: 1.12.2025 do 12.00 ure.

Vprašanja sprejemamo do 26.11.2025 do 14.00 ure na email:  

Hvala in lep pozdrav,

Nabavna služba SB Nova Gorica


Vprašanja in odgovori

  1. Bi lahko podaljšali roke za vprašanja in oddajo?
    Naročnik podaljšuje rok za vprašanja na 26.11.2025 ter rok za oddajo na 28.11.2025.
  2. Lahko ponudimo kuvertirko s kapaciteto zlaganja do 5 listov (80g) za trojni zgib?
    Naročnik bo objavil popravljene tehnične specifikacije na dan 18.11.2025
  3. Formati in materiali: ali je ustrezna kuvertirka, ki lahko dela z dimenzijami papirja: širina 130-242 mm in dolžina (višina) 90-356 mm?
    Za širino je ok, saj je razpon večji, kot zahtevano. Za dolžino pa naročnik popravlja specifikacije - nov zahtevani minimalni razpon za dolžino je po novem: 178-356 mm.
  4. Ali res potrebujete povezljivost?
    Naročnik je ocenil, da je povezljivost za naše potrebe (po dodatnem razmisleku) neobvezna. Zahteva je bila umaknjena.
  5. Oddaljeno vzdrževanje in varnost: Kuvertirke omogočajo oddaljeno diagnostiko, vendar do sedaj tega nismo prakticirali, ker gre za kuvertirke, ki ob rednem vzdrževanju ne povzročajo nobenih težav. V kolikor bi želeli fukcijo za oddaljeno diagnostiko, moramo pri ponudbi upoštevati tudi nakup SW za omogočanje le tega, kar pa podraži celotno investicijo. Običajno, če se kaj zatakne, je rešljivo s telefonskim klicem našega serviserja.
    Naročnik je popravil specifikacije z dodatnim pojasnilom, da oddaljeni dostop ni obvezen ampak je zgolj možnost, katero naročnik omogoča in zahteve, katere morajo ponudniki izpolnjevati, v kolikor želijo vzpostaviti oddaljeni dostop.

Kategorija

Osnovna sredstva

Št. povpraševanja

273-39/2025

Rok za oddajo

01/12/2025 12:00

Datum objave

26/11/2025 16:10

E-pošta

Priponke