Dializni filtri in ostalo (ANL10B)
Naročnik je pri pregledu dokumentacije ugotovil, da je v Okvirnem sporazumu prišlo do napake pri zapisu 2. in 3. člena, ki po novem pravilno glasita:
"2. člen
Prodajalec je bil izbran kot najugodnejši ponudnik za dobavo medicinskih pripomočkov »opis«ki ga je prodajalec ponudil s ponudbo za obdobje od ____ do ____ v okvirni vrednosti 0,00 € z DDV ( z besedo: ) oz. 0,00 € brez DDV (z besedo: evrov).
Količine, kot jih je navedel naročnik v specifikaciji javnega naročila, so okvirne in so izražene glede na nabavljeno količino v preteklem letu in glede na predvideno dodatno porabo na osnovi vpeljave novih postopkov pri zdravljenju. Naročnik nikakor ni zavezan k nabavi določenih količin po tem okvirnem sporazumu/pogodbi. Naročnik pa se s tem okvirnim sporazumom/pogodbo zavezuje, da bo v primeru, če bo nabavljal medicinske pripomočke, ki so predmet tega okvirnega sporazuma/pogodbe, kupoval po cenah in pod pogoji dobave, kot je navedeno v tem okvirnem sporazumu/pogodbi. Pogodbeni stranki ugotavljata, da naročnik po obsegu in časovno ne more v naprej določiti potreb po sukcesivni dobavi medicinskih pripomočkov, ki so predmet tega sporazuma/pogodbe in da jih bo naročnik časovno in količinsko naročal glede na dejanske potrebe.
3. člen
Medicinske pripomočke bo v omenjenem obdobju potrebno dobavljati na lokacijo naročnika – bolnišnična lekarna – razloženo."
Za napako se opravičujemo.
Kategorija
BlagoVrsta
Odprti postopekReferenčna številka dokumenta
200- 30/2011Številka objave na portalu javnih naročil
JN 12101/2011Šifra JN na GoInfo portalu
0952Zadnji termin za oddajo zahtev po pojasnilih
22/11/2011 23:59Rok za sprejemanje ponudb ali prijav za sodelovanje na JN
30/11/2011 09:00Javno odpiranje ponudb
30/11/2011 10:30