Vi nam zaupajte svojo izkušnjo obravnave, mi pa bomo ukrepali za izboljšanje varne in kakovostne oskrbe

Izkušnje pacientov so ključne za izboljšanje kakovosti zdravstvene obravnave, zato jim v šempetrski bolnišnici radi prisluhnemo in jih upoštevamo.
''17. september je Svetovni dan varnosti pacientov, ki ga bomo obeležili že šesto leto. Aktivnosti letošnjega mednarodnega dneva varnosti pacientov bodo potekale pod geslom ''Varna oskrba za vsakega novorojenčka in vsakega otroka''. Otroci so res naše največje bogastvo in naša prihodnost, vendar se v bolnišnici že dolgo zavedamo pomena varnosti za vsakega našega pacienta ali uporabnika zdravstvenih storitev.''
''Varna in kakovostna zdravstvena obravnava zahteva nenehno prizadevanje vseh deležnikov, ki vstopajo v zdravstveni sistem: od zdravstvenih strokovnjakov, pacientov, njihovih svojcev, plačnikov do načrtovalcev in izobraževalcev. Na ta način prihaja do sprememb, ki vodijo do boljših zdravstvenih izidov za paciente, uspešnejšega delovanja zdravstvenega sistema in boljšega razvoja strokovnjakov.''
Presoje so nam ogledalo v skrbi za najboljšo zdravstveno oskrbo pacientov
''Zavedanje, da je vsako delo procesno razmišljanje, je zagotovilo za izboljševanje kakovosti in varnosti pacientov. Zato se zaposleni trudimo z uvajanjem izboljšav, skladno z mednarodnimi standardi kakovosti v zdravstvu in z rednim izvajanjem notranjih ter zunanjih presoj. Te so nam ogledalo našega dosedanjega dela v skrbi za najboljšo zdravstveno oskrbo pacientov. S presojo ugotavljamo, ali je naše delo skladno s standardi, ki temeljijo na dokazih.''
''Pogosto pacienti ocenjujejo samo udobje bivanja v bolnišnici, fizično in časovno dostopnost do obravnav, prijaznost osebja, obveščenost o poteku bolezni in zdravljenju ter skrbi za dostojanstvo in zasebnost. Izkušnje pacientov in njihovih svojcev so nam tudi v pomoč za razvoj izboljšav, saj zdravstvo obstaja le zaradi pacientov.''
Zmeraj analiziramo napake in uvajamo ukrepe za izboljšave
''V življenju vseh nas pa se dnevno srečujemo tudi z odkloni in variabilnostjo. In tako je tudi v zdravstvu. Zato je razumevanje le teh in iskanje osnovnih vzrokov v procesih dela in ne v posameznikih, nujno za zagotavljanje najboljše prakse dela. Nenačrtovani, nenamerni in neupravičeni odkloni predstavljajo največji problem kakovosti. Zato jih je potrebno skrbno obravnavati, iskati splošne in specifične vzroke zanje in uvajati najboljše prakse, ki pomagajo zmanjševati nezaželene odklone in napake pri zdravstveni obravnavi. V bolnišnici imamo vzpostavljen sistem za takojšno analizo nezaželenega odklona in uvedbo ukrepov za preprečevanje ponovitve odklona.''
''Sistem vodenja kakovosti in skrb za zagotavljanje varne zdravstvene obravnave vseh pacientov je del naše poslovne strategije, ob zavedanju, da se dobro za pacienta dogaja ob neposrednem stiku med pacientom, njegovimi svojci in zdravstvenim timom,'' je ob Svetovnem dnevu varnosti pacientov izreden pomen varne in kakovostne obravnave pacienta osvetlila predstavnica vodstva za kakovost v šempetrski bolnišnici Dunja Savnik Winkler, dr. med. spec. otorinolaringologije.